Såå bra!!

Detta var den bästa söndagen på länge!
Nice shopping och supergod kinamat.
Jag är mätt fortfarande, behöver antagligen aldrig äta mer...

Och så bio efter det.

Avatar var helt fantastisk!!
En makalös filmupplevelse!
Jag är alldeles matt.
Det är rätt ansträngande att flyga rymddrake i två och en halv timme.
Att kämpa mot vetenskapsmän med onda avsikter är ingen walk in the park, minsann.
Men vad gör man inte för att rädda planeten Pandora?
En fantastisk plats, för övrigt.

När dom börjar flyga charter dit kommer jag att sitta på första planet.


Permalink Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gun

Den verkar vara fantastisk den filmen. Inte min sorts film, men den kan vara bra ändå.

Postat av: Garlica

Visst var det en härlig film!!

Jag hade aldrig gått om inte sonen lurat med mig... det ångrar jag inte..

Postat av: Ama de casa

Man blir ju onekligen intresserad? Undrar om den är bra när den är dubbad på spanska?

;-)

Postat av: sandra

såg du är gudmor till Ellis..men jag då??..vart gjorde ni av mig? jag är ju tvilling med henne men bara bortglömd..:( aja strunt i det..:) nu har jag ju hittat min familj igen :)

passar på att hålla med Avatar var underbar!..

ses och hörs! :D

Postat av: sandra

åh vad go du är..haha jo jag är definitivt inte den onda! dock den lite scitzofrena..haha ;P

Postat av: Britt

Jag förmodar att jag bör pallra mig till närmsta biograf. Bara jag blir av med den här förkylningen ska jag ta tag i den saken och titta på den vackra planeten och de vackra blå varelserna.

Postat av: Afrodite

Mmmmm...B.E.A.U.T.I.F.U.L. !!

Postat av: Em

Gun och jag kanske borde se den tillsammans så vi inte skäms när vi blir facinerade? :D //Kinamat är GOTT!!

Postat av: Pia

Kul att du fick en nice stund i storstan! ;o)

Kanske ska jag ta och titta på den där filmen! Mina tjejer var helt begeistrade efter de sett den.. Men först ska jag se När luftslottet sprängdes..

Postat av: ansepanse

är du gudmor till Ellis, jag är syster till henne, vad är du då till mig

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback