Vilken fest!!!



Å maj Gadd!!!

Ni skulle ha varit där!!!
Det går knappt att beskriva.
Helt otroligt vilken fantastisk fantasi folk har!!!

Första pris för kvällens bäst utklädda gick mycket välförtjänt till Emil i Soppskålen!!
Jo. Han hade en soppskål på huvudet!! Paoier mache´tror jag, vit med blå blommor, extremt välgjord.
Han hade borrat två små,små hål med smalaste borren som han såg ut genom.
Tror knappt att han hade ledsyn, men ingen kände igen honom i allafall...

Sen fanns det ett överkört zombie-luciatåg, ett maffia-sällskap med ett avhugget älghuvud som bordsdekoration,
ett gäng thailändska bärplockare, några vägskyltar (!) en ko med tillhörande bonde, en mumie, Olyckan och så förstås dom vanliga jävlarna, demonerna, piraterna och riddarna. Och mycket, mycket annat. Omkring 150 stycken kreativa, festglada människor fanns på plats.

Fem fantastiska syskon hade sytt ihop den här festen.
Mycket begåvade, dessutom - dom sjunger dansar och showar.
Bjuder på sig själva på ett härligt sätt!
Det det blev gästframträdanden av celebra gäster minsann.
Madonna, Elvis och Michael Jackson. Britney Spears, Mick Jagger och hela Boney M.
Mr Bean och The Supremes.
Proffsiga klädbyten och ett rasande tempo!
Superproffsigt!

By the way, Janne - maken lever och har hälsan. Det kemiska experimentet utföll till belåtenhet.
Håret blev orange, som meningen var.
Liksom även stora delar av vårt hem...

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gun

Herregud vilken fest! 150 pers! Vad roligt! Kul med så många olika utklädda människor också. Jag har varit på maskerad en gång. Då var jag liten och utklädd till snögubbe:)



Sv: Ja, Kungsängsliljor är lite rutiga. Och jättevackra!



Postat av: Em

Oh! Your gadd! Hahahaha! Låter ju VERKILGEN lyckad! Vad kul! Och hur kommer man på att vara Emil i soppskålen? Hahaha!

Sv: Jag tror att om man har stora pupiller så har ögonen lättare för att bli röda när man fotar med blixt.

Postat av: Agnetha

Hej !



Åhh, vad roooligt ! Låter ju döskojigt. Du har väl fotat ? Skulle vara toppen om du lade in lite bilder från festen på bloggen för oss som inte fick vara med.



God fortsättning !



Kram, kram



PS Idag serveras Västerbotten panerad snitzel här, jättemumsigt ! DS

Postat av: Britt

Ååååh vad kul det lät. Sist jag var på maskerad var jag 17 år och bodde i Gällivare. Jag och min kompis var Tom & Jerry. Jag var Jerry eftersom kompisen var längre än mig. Kul hade vi så länge jag kommer ihåg...sen blev det dimma inomhus och jag såg inte så mycket mer ;D

Postat av: madonna

Men utan fantastiska gäster som bjuder på sig själva blir det ju ingen bra fest!Och snacka om att alla som var där bjöd på sig, de var helt fantastsiskt roligt att ordna denna fest!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback