Packad och klar!

Jag försöker packa lätt.
Smart och praktiskt.
Men det liksom sväller ut sig när det hamnar i väskan.
Neccesärer.
Japp - plural...
Dusch & hår. Smink. Naglar. Solskydd.
manniskor/Mensch39.gif

Reseapoteket är makens avdelning och det sköter han med den äran.
Värktabletter, flytande sprayplåster och marknadens samtliga förekommande magsjukepiller.
You name it - he´s got it.
I en parantes kan nämnas att vi hittills aldrig varit sjuka på någon resa någon gång, såvitt jag kan minnas.
Men man vet ju aldrig, så vi packar för säkerhets skull.
Fina klänningar till kvällen och strandkläder.
Bikini. (Just den tar ju inte så stor plats, om jag ska vara ärlig:) 
Sommarens första dopp. Nu ska det tamejtusan bli av!
Sandaler och klackar.



Nu bär det av mot Medelhavet!

Mormor håller ställningarna här hemma och hunden vaktar mormor.
Det ska nog gå bra, både för dom och för oss.
Däremot kan det bli lite si och så med bloggeriet.
Datorn får stanna hemma, nämligen.
Men kameran får hänga med, så inläggen kommer i efterskott.
Så ni får ha det så gott, allihop!
Det ska jag ha, det lovar jag!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (17) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ia

Hoppas Du får en jättebra resa...här tittar solen lite snabbt förbi *wow* men det är nog kortvarigt för det mörknar bortöver!!!



En hel necessär för medikamenter....vi brukar handla när vi är på plats...då får man bra karduller :P

Postat av: Gun

Gud så underbart, jag vill också följa med! Ha det så jättebra på Rhodos. :)

Postat av: ansepanse

då önskar jag dig en jätteskön semester

kramar

Postat av: Afrodite

Åhhh, Rhodos! suckar avundsjukt =)

Men unnar och önskar dig, såklart, en helt underbar resa!!! Ska bli spännande att få höra om din resa sen och se dina bilder= Kanske återuppliva gamla minnen...=)

Kram på dig vännen!

Postat av: Maria

Ha en underbar resa!!!

Postat av: Gafflan

Så härligt Ulrika!

Ha det så jättegött och bada några miljoner gånger för mig också är du snäll :D

Kramar och god tur!

Postat av: Dansbandsfrun

LOVELY!!! Njut! kramar

Postat av: Annica

Bara liiiite avis önskar jag dig en härlig semester och ser fram emot hemkomsten och mera bloggande! :)

Postat av: Ama de casa

Ha det såååå himla skönt på semestern!



Det blir väl camping på Rhodos, va?

;-)

Postat av: Stattinskan

Guuu´så underbart. Jag sätter mig på trappan och väntar :-)

Postat av: Ama de casa

sv: I år blir det inte nån tur norrut...

Tiden räcker liksom inte till.

Synd, det hade varit kul att träffas!

Postat av: ullis

Blir jätteavis!!! Hoppas ni får en toppensemester!

Postat av: Peterlarson

Jaha du åker till Medelhavet när jag åket till norrland. Ja nu vet jag ju inte hur mycket Norrland du tycker Ångermanland är, men jag har allt varit i riktiga Norrland också uppe runt Kebnekaise och i de trakterna. Det var det mesta Norrland jag har sett

Postat av: Bara Jag

Better safe than sorry ;-) Ha det så underbart och perfekt som jag skulle ha haft det!



Kram!

Postat av: Nilla

Perfekt att dra till Grekland nu när det svalnat av här hemma... (Inte ett dugg avundsjuk.)

Postat av: Pia

Ha det underbart!!! Kram!

Postat av: Britt

Jag har ju också varit utomlands...fast inte till Medelhavet...utan Ålands hav...men det var varmt som Medelhavet - plus 29 grader i luften och 25 grader i vattnet. Så jag tog mitt första bad förra veckan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback