Flygfän

Gaaaahhh!!
Det har kommit ohyra i blommorna!
En STOR rackare är det också!!
Undrar vad det är för sort?



Den ser lömsk och elak ut tycker jag!
Titta vad den STIRRAR!!!
Schas! SCHAAAAAAS!!!
Nähä. Han vägrar. Sitter där han sitter och rör sig inte ur fläcken.

Okej då.

Men om du ska vara med på bild får du faktiskt se lite glad ut.
Såna där sura miner vill jag inte veta av!

Säg CHEEEESE!! (Och tänk på Västerbottensost...)



Aha!!
NU ser jag vad det är...
Titta bara som han flinar upp sig när jag tar fram kameran!!

En LINS-LUS!!!

Tusan också, dom som är så svåra att bli av med....



Permalink Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ia

Tuff rackare ;)



Tänkte jag skulle ta några foton av mina små rackare som lever här och där i mina rabatter men de ville inte stå stilla i förrgår när jag tog fram kameran, så idag tänkte leka paparazzi ;)

Postat av: Selma

Jag tycker det var en stilig linslus!

Postat av: Gafflan

Åh nej!! Inte en sån! Värsta sorten jue ;D

Postat av: Baby Melody

Hihih, riktig lins-lus!! :D



Skön blogg!

Ha en fin och solig dag!<3

Postat av: Bara Jag

Hur lätt tror du det är att flytta på sig när man har en stålpinne uppkörd där bak! Och av samma anledning kan det inte vara lätt att se jätteglad ut.....



Sv. Visst är vårat hörn i cyberspace helt fantastiskt! Ärligt så är ditt eget lilla hörn en källa till dagliga fniss och "må bra" känslor - och det menar jag, inte bara för att vara snäll tillbaka. Tack för kommentaren!

Postat av: Stattinskan

Haha, vem blir inte en linslus om man blir mutad med Västerbottenost ;-D

Postat av: Renee

ja det var en stor rackans linslus.

Postat av: Em

Han där kommer nog att hänga kvar hela sommaren! :D

Postat av: Ama de casa

Inte kul när man har fått löss på sin lavendel...

Lycka till!

:-)

Postat av: Gun

Det där leendet ser lite ansträngt ut. Är du säker på att han verkligen trivs där i blomman? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback