Minneskort...

Det installeras övervakningskameror på jobbet i dag.
På tiden tycker jag, för tyvärr behövs dom även här.
Det är så många som glömmer att komma ihåg att dom har tankat.
Som betalar för tidningen och coca-colan men glömmer att tala om att dom har tankat också.
Går det så går det, och frågar inte kassapersonalen så får dom skylla sig själva?
Vi försöker fråga alla, men helt plötsligt finns det en tankning över som ingen vill kännas vid...
Sen finns det ju förstås dom som glömmer att komma in överhuvudtaget, också.
Förhoppningsvis blir minnet lite bättre nu, när vi får våra kameror.

När man ska montera upp övervakningskameror behöver man två pigga gossar, en lång stege och massor, MASSOR med elkablar. Det är sladdar i taket och sladdar på golvet, härvor med sladdar och sladdstumpar överallt.



Ja ja, det blir nog bra med det.
Friskt kopplat - hälften brunnet, som man brukar säga.

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Åsa

Jag tankade, men glömde börsen hemma, en gång. Mycket pinsamt, fick lämna mitt körkort i pant och sen åka och hämta pengar. Undra vad som hänt om jag blivit stoppad av en poliskontroll???

Postat av: Selma

Det är en fasa jag har. Att jag ska glömma att betala när jag tankat. Det vore så pinsamt.

Postat av: Gafflan

Jaaa, det är bra. Vänner som jobbar på vår bensinstation stod en hel sommar och skrev upp bilnummer för det var så många som tog "körivägnota".

Postat av: Britt

Såna kameror är bra för såna som mig...som glömmer det mesta. Då kan ju polisen komma och påminna mig om att jag glömt tanka...betala menar jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback