Partytrix!

Min syster kan vända ett Marie-kex i munnen på högkant!
Utan att det går sönder och utan att käkarna går ur led!!
Nu blev ni allt imponerade!
Det är min syster det!
Maken kan öppna kapsyler med tänderna.
Eller kunde åtminstone, förr i tiden då han fick - när jag jobbade som tandsköterska och han hade gratis tandvård...
Dottern kan sjunga imse-vimse-spindel med munnen stängd och sonen kan svälja en kondom och dra ut den genom näsan!
Själv kan jag bara vifta lite på öronen, men såna banala talanger bleknar ju lätt i jämförelse med dessa begåvningar!!
There is no buisness like showbuisness...

Vad har ni att skryta med? :D

Permalink Allmänt Kommentarer (16) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Em

Jag kan slänga med läppen! Hahaha! Jag tvekade om det var ett uttryck, men Googlade det och någon använder det tydligen. Jag kan hänga med läppen också, men det är sällan. ;)

Postat av: Gun

Jag är alldeles för normal för att hålla på med sånt, hahaha! Nej, men jag kan ju inget..:D

Postat av: Ulla

Jag är impad!!!

Postat av: Diana

Jag kan också sjung med stängd mun... och så kan jag använda mig av tårna till en massa. Annars är det ganska tomt på partytrix. :)

Postat av: Åsa

Herregud! En hel freakshow! =)

Postat av: Stattinskan

Jag kan rulla på magen ... eller numera magarna :-) ... och vända ögonlocken ut och in ... :-)

Postat av: maria

Jag kan vifta på båda mina näsborrar samtidigt :)

Blir du impad nu :)



Må så gott !

Kram

Postat av: Ia

Jag kan lägga benen på nacken...räknas det ;)

Postat av: Barbro Binda

Nähä du, mina partytrix sparar jag tills vi träffas på riktigt. Kanske redan i sommar....SÅ långt bort är du ju inte. Kram pådä! :-)

Postat av: Bara Jag

Ha ha ha. Partytrix är tydligen inte min grej - det ser jag nu!! Jag lovar att höra av mig när jag har ett party på gång som kommit av sig!

Postat av: Anonym

Jag har många som sagts.

Kan vifta på öronen, nästipparna, rulla magen (magdans?), få lillfingret att hoppa ur led, skela (med ena ögat åt ett håll och ett åt det andra, heh).



Jag kan göra ett högt ljud med tungan - Inte det här som barn gör ofta "klick-klick-dreggel"-ljudet utan riktigt högt. Ibland som om en ballongs sprängs :D



Jag har inga riktiga partytrix :(

Postat av: Selma

Lite beige känns mitt "jag kan slicka mig på näsan".

Postat av: Afrodite

Men åh...jag tänker och tänker och blir mer och mer nedslagen! Jag kan ju inga partytrix alls! Jo, jag kan faktiskt vända ögonlocken ut och in...och för några år sen kunde jag lägga båda benen bakom nacken, men där är just nu ett väldigt stort six-pack i vägen! ;)

Jag måste träna in nåt nytt, känner jag!

Kram och godmorgon!

Postat av: Ama de casa

Jag kan ingenting. Absolut ingenting... Det är ju inte särskilt roande på partyn.

Postat av: ansepanse

det är ju inte klokt vad ni kan - ska ni börja uppträda på cirkus

jag har nog inte så mycket att skryta med - men jag har ett ganska bra pokerfejs :) jag kan även se glad ut fast jag inombords gråter

kramar

Postat av: Pia

Wow, vilken familj!!! Ni skulle kunna dra ut på turné med era partytricks.. själv kan jag.. ingenting!! Boring alltså..

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback