Rena rånet!

Glömde att informera intresseklubben om att jag faktiskt klippte mig i går också.
Drop in såklart, oplanerad och spontan som jag är av naturen.
Det vill säga ute i sista minuten...
Lite slitna toppar som försvann och en allmän uppfräschning.
Som vanligt innebar det ingen synbar förändring för blotta ögat, åtminstone inte för mig som ju uppenbarligen knappt har ledsyn...
Men bara känslan av att vara nyklippt är ju värd sin vikt i guld.
Tydligen.
För vad sägs om femhundra spänn för en halvtimmes småputsning?
Dyrt, säger jag.
På gränsen till ocker.

Godmorgon!
Nu är det fredag igen!!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ama de casa

Ja. Det var dyrt. Här kostar det ca 10 - 12 euro för ett sånt "ingrepp".



sv: Jag tycker det är bekvämare utan glasögon, och linser tror jag inte att jag skulle kunna hantera. Nu på sommaren blir det dessutom så himla varmt med glasögonen på. Borde ha dom jämt men jag klarar liksom inte av det...

Postat av: Tigris

Det var inte billigt nej så hoppas din omgivning ser ett positivt resultat!

:)

Postat av: Gafflan

Då hoppas jag verkligen att det var en unik klippning. 500 kr var väldigt dyrt!

Postat av: Frela

Det kostar att ligga på topp =)), det måste ha varit stans innefrisör du hamnade hos!!

Postat av: Selma

Ja huga, inte är det billigt men det är rätt svårt att fixa själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback