Se så bra det går!

Nu har jag varit sååå duktig och haft glasögonen på mig på jobbet precis hela dagen!
(Trots att dom klämmer lite bakom öronen.)
Det har gått riktigt hyfsat.
Golvet lutar lite mindre när jag går, men jag känner mig lite som en humla instängd i en glasburk.
Med fassettögon, och allt.
Kommentarerna ligger på plus-minus-noll.
Två komplimanger och två konstateranden
att jag har blivit gammal, jag med.
Ja, ja.
Men jag har överseende...

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Åsa

Gammal behöver inte vara negativt. Du kanske bara ser mer intellektuell ut.

Postat av: Gun

Bättre att bli gammal, än alternativet. Du är snygg i glasögon, så det så.! :)

Postat av: Bara Jag

Moahahaha!! Men du har överseende - just precis! :-)

Postat av: Em

Folk brukar inte säga "vad smart du ser ut", så du måste tänka det själv! :D Du är ju jättefin i de! God morgon!

Postat av: Stattinskan

Gammal som i klok och vis :-)

Gomorron Ulrika

Postat av: Selma

Jag har fått progressiva glajjer. Jag tror aldrig jag kommer att vänja mig med att flytta hela huvudet i stället för bara ögonen.

Postat av: Nilla

Ibland får man ha JÄVLIGT mycket överseende.

Postat av: Ama de casa

Det är väldigt jobbigt när golvet inte är stilla :-)

Här kommer en kommentar som gör att plussidan överväger:

Du är skitsnygg i glasögonen!

Postat av: Ama de casa

sv: Den STOD på packlistan! Man måste tydligen läsa väldigt noga också ;-)

Vi missade den trots att BÅDA gick igenom listan innan vi åkte...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback