Glad!



Den här fina Awarden har jag fått av snälla Nanna!
Tusen tack!
Jag är urusel på blommor, men den här ska jag ta hand om ordentligt!

Jag sprider den med glädje vidare till 12 av mina bloggvänner som sprider ljus och värme i vintermörkret:

Ama de Casa
Dansbandsfrun
Anjocapi
Gafflan
Mita
Anne
Gun
Britt
Afrodite
Bara Jag
Fjortisenochmorsan
Stattinskan
(fast hon påstår att hon bloggpausar just nu..)

...och förstås Egoinas Mamma!


Tack till er och till alla er andra för att ni finns och förgyller min vardag med era kloka inlägg och härliga kommentarer!
Kram!

En extra stor blomma till Maria, Annica och Janne, som ofta kommenterar men inte har egna bloggar och därför kanske inte får så mycket gensvar tillbaka... Ni ska veta att jag uppskattar er VÄLDIGT MYCKET!!

Permalink Allmänt Kommentarer (12) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Barbro Binda

Men va faan! Är det för att jag stöter på mysmaken? :-)

Postat av: Bara Jag

Tack! Jag skulle vilja kommentera med något klokt och älskvärt, men tyvärr hindrar huvudvärken mig från att tänka klart. Kram!

Postat av: Britt

Tackar! Snällt att jag fick en blomma trots att jag bara tänkt komma till Skellefteå för att se Modo spela ;D

Postat av: Gun

Tack, vad gulligt! :D

Postat av: Bara Jag

Sv. Jag hoppas verkligen att sonen får sin utredning snart, även om man redan här och nu naturligtvis gör vad man kan för att hjälpa med de saker som han inte helt klarar av både socialt och praktiskt.



Ha en bra dag!! Och inte minst en trevlig helg ;-)

Kram!

Postat av: Mita

Tack snälla!!

Jag får önska dig en trevlig helg!

Postat av: Annica

Tack! Det är ömsesidigt, din blogg förgyller alltid mina dagar! Ha en trevlig helg och STOR KRAM!

Postat av: Janne

Åh, tack! Jag kan bara hålla med Annica. Det är ju tack vare att du skriver så underhållande som man kommer tillbaks. Med andra ord är det i rent egoistiskt syfte som jag är läser här. ;D

Postat av: Maria

Tusen Tack :)

Postat av: anne

Tusen tack, snälla Ulrika! Det är alltid kul att få uppskattning, tacktack!!! :)

Postat av: Pia

Tack!!! niger fint :o)

Postat av: Ama de casa

Tack snälla rara du! Nu blev jag också glad :-)



Kanske ska man fortsätta blogga i alla fall :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback