God morgon!

Idag är det Internationella Kvinnodagen!
Grattis alla härliga, kloka, roliga, vackra godhjärtade kvinnor!
Och alla andra också, för all del...;DD

mat/Nahrung25.gif

Följande hittade jag på Tjuvlyssnat.se.

En ung kille står och pratar med två unga tjejer på internationella kvinnodagen
.
Killen: Nej nej, jag är feminist alltså… Jag tycker att kvinnor är värda nästan lika mycket som män!

Cred: Jakob

Bevisligen finns det fortfarande en allvarsam anledning till att uppmärksamma denna dag.
Orättvisor mellan könen, finns det gott om - i detta land såväl som i alla andra.

blomster/Pflanze30.gif     blomster/Pflanze31.gif

Oavsett är det en dag väl värd att fira!
Grattiskramar till er alla!

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Afrodite

TACK! Grattis tebax till dig, du härliga tjej! :)

Hoppas att du får en fin dag! KRAM

Postat av: Bara Jag

Grattis till alla kvinnor!!

Postat av: Gafflan

Grattis till oss :)

Postat av: Stattinskan

Skål och hurra för att vi är så förbannat B R A!!!!

Kram

Postat av: ansepanse

GRATTIS till alla kvinnor i hela världen

Postat av: Barbro Binda

Om vi ska gratulera oss vet jag inte, men en stor jävla kram ska vi ha allihop! :-)

Postat av: Gun

Tack detsamma! :D

Postat av: Britt

Såg på Nyheterna att det såldes aldrig så många blombuketter som denna dag i Ryssland. Kvinnan hyllas med en bukett blommer. Hade väl varit kul...men nog begär jag mer än en bukett blommor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback