I otakt med tiden..

Apropå Finnkampen i morse så ska det kanske vara osagt vem som vann över vem och vem som egentligen blev mest lurad...

För lite stressigt blev det allt.
Och nu kommer jag liksom inte ikapp.
Hur jag än skyndar mig så springer tiden ifrån mej.

Tänk om man vore lite mer som Chuck Norris...



Ni vet, den gamle actionhjälten med nävar av stål
och som är Hård mot dom Hårda.
Som skapar sina egna lagar och inte tar order av nån.

Okej.
Det ligger kanske inte heeelt i linje med min personlighet, och om jag ska vara helt ärlig så tror jag aldrig att jag har sett någon film med honom heller...



Hursomhelst så sitter den här lappen upptejpad på mitt jobb.

Det är inte jag som har satt dit den, men det låter som en bra lösning...

Permalink Allmänt Kommentarer (11) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mita

Sitter den över diskhon eller?

Postat av: sara - Glitterögon

Tycker det där låter som världens kanonlösning :) Tänk om det vore så enkelt ändå.

Postat av: Britt

Var inte ledsen för de missade Chuck Norris filmerna...det är inget att se...bara en massa viftande. Jag tvingades se en massa filmer när jag var ung och hade ett gäng killkompisar som bara hade en kompis med videobandspelare - jag!

Postat av: Fjortisensmorsa

Mwoahaha! Allting går att lösa med våld!..det är bara en mängd fråga! Chuck Norris regerar..typ ;-) Hoppas att du får en mysig kväll!

Postat av: anne

Chuck Norris? Är inte han död?

Postat av: ansepanse

snygg var han i alla fall

kramar

Postat av: Dansbandsfrun

Eh...hm...alltså inte för att va petig på någe vis men var det inte Fantomen som var "hård mot dom hårda" ? ;=)

kram från mrs Bessersmitter

Postat av: Afrodite

En skitbra lösning faktiskt! Som skulle kunna lösa många tidsoptimisters hopplösa problem...Jag? Tidsoptimist? Nädå! :)

Kram på dig!

Postat av: Petra

Jag vill också ha en sån skylt på mitt jobb....

Postat av: Ama de casa

Det straffar sig att klappa till en finsk tant ;-)

Postat av: Pia

ASG!!! Gillade lappen helskarpt!

Kram från en mörbultad Pia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback