Spännande!

Vad kul det ska bli med Bloggträff i morgon!!!
Roligt att så många ska dit!
Det ska bli jättespännande, för jag har faktiskt aldrig varit där förut!

Ni som är lite mer rutinerade kan väl berätta hur det brukar gå till?
Brukar det bli mycket folk?
Blir det mat?
Underhållning?
Dans?

Jag är lite osäker på om jag hittar,
vi kanske kan sammanstråla någonstans på vägen?
Eller samåka?
Om jag lämnar katten hemma ryms det nog en till på kvasten!

Hör av er!

Permalink Allmänt Kommentarer (13) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Diana

Jag sitter här och väntar på er! Jag valde pizzerian, hoppas det går bra!

Postat av: Diana

Haha, vi kommenterade typ samtidigt till varandra!

Postat av: Petra

Jag har GPS på kvasten så nog ska vi hitta!!

Postat av: ansepanse

jag har egen kvast, men tack :)

Postat av: Gun

Hahaha, jag undrade just vad det var för bloggträff du pratade om!:D

Postat av: Gafflan

Jag vet inte riktigt när jag åker men jag har pimpat kvasten i alla fall ;P

Postat av: Bara Jag

Du, kan jag lifta med dig??

Postat av: Nattis 2.0

Jag har skrivit upp mig som attending på Facebook!

Blåkulla here I come!

Postat av: anna

åh har du aldrig varit med förr?!!

det LÄR bli riktig mkt folk o fä, i alla fall alla andra år! ta med dej några enögda paddor för det brukar vi ha som tradition att kasta på varandra.

Att ha så många historier, vedervärdiga och påhittade offcourse är med kanon och förhöjer stämningen.

vad gäller klädval så ska det vara så fult som möjligt ( självklart) gärna trasigt/ smutsigt.

hoppas du sparat håret på hakan för ju mer skägg man har ju mer impar man på dom andra. Vårtor helst på näsan är kanon men passa dej för att göra "fejk-vårtor" det gjorde jag ett år o blev utskrattad:(((



musik brukar det alltid vara! vi har ju en orkester som varit med i många många år, ett gäng blinda och tondöva gamla gubbar som alla spelar falskt det brukar låta öronbedövande och befriande!



jag åker vid fem, så jag borde väl vara där vid tre då eftersom man alltid åker bakvänt.



ses där! storkram!!!

Postat av: charlotte

mmin kvast är nypolerad så jag anländer ståndsmässigt. see you there

kram

Postat av: Selma

Utan katten far jag inte han är min trogne vapendragare.

Postat av: Ama de casa

Ser att du redan har fått jättemycket hjälp - vi ses där då :-)



sv: Det är en fläkt som lever om så mycket att man kan utöva utpressning med den.... Här ser du hur: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.11552362 :-)

Postat av: Afrodite

Hahaha...jag tänkte först att "jaha, en till bloggträff som man missar för att man bor för långt bort..." =) Tills jag såg kommentarerna och insåg att vi snackar blåkulla! I'll be there! Kvasten, katten och kitteln är redo! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback