Fri tid

Här fortsätter vädret att låtsas som om det redan är sommar, fast det bara är maj
och vi spelar gärna med och låter oss luras.
Efter middagen fick alla fullt upp med sitt.
Sonen tog "brädan" på pakethållaren och cyklade iväg för att "skejta" med en kompis.
Maken behövde tydligen putsa ännu lite till på motocykeln inför besiktningen på fredag.
Dottern bloggar och studsar och spelar spotifylåtar (samtidigt..?)



Cosmo håller ett vakande öga på omgivningarna...



Själv har jag precis fastnat i en bra bok...



Undrar om jag måste läsa ut den innan jag kommer loss..?

Permalink Allmänt Kommentarer (11) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gun

Vilken simultankapacitet hon har, din dotter! Förutom det du räknade upp solar hon också, inte dåligt!

Hoppas du kommit loss ur boken nu. Om du nu vill komma loss alltså.

Postat av: Em

Det känns konstigt att ni har typ sommar när vi i Skåne inte har det likadant. Men jag vet det kommer hit också så jag unnar er det! ;)

Postat av: Bara Jag

Att bli fångad av en bok är ett mycket allvarligt tillstånd!! Det enda helt säkra sättet är att läsa sig loss.....

Postat av: Pia

Hahahaha, boken ser ju ut att vara minst en halvmeter bred.. Du får försöka tippa den åt sidan om du vill komma loss! ;o)

Postat av: Diana

Om du är som jag så måste du läsa ut boken innan du kommer loss... Glöm bara inte bort att lämna solstolen, kan bli aningens kallt att sitta där inatt. :)

Postat av: Gafflan

Härliga dagar! Säg den lycka som varade för evigt hos mig... Efter sådär en dag med sol, dock inte varm, så bestämde det sig för att regna och bli grått igen. Tack för det väderguden :( Undrar när vi på västkusten ska få varma soliga dagar? Snart hoppas jag för jag vill också fastna under en bok och inte komma loss :D

Postat av: Dreamsalive

Så där mycket simultanförmåga som din dotter har inte jag.



Sitter du fast i boken än? :)

Postat av: Ellis

Åh låter helt underbart, har själv smält bort idag! :D

Postat av: Selma

Här regnar det nu men det låtsas i alla fall att det är ett varmt sommarregn.

Postat av: Ama de casa

Hahaha! Hoppas du har kommit loss - det ser lite obekvämt ut där i boken...

:-)

Postat av: Petra

Jag tyvärr berätta för dig att jag väntade förjäves.. Blev ingen strike


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback