Homestyling

Jisses, vad klockan springer i väg!!
Snart är dom här!
Undrar vilka som kommer?

Hjälp, hur här ser ut!!!

Plocka, plocka, plocka
Gnolar lite nervöst - Hummhummdiddidumhummm...
(Herregud, står det påskhönor kvar än!!! Nåja, tomtarna är ju i allafall borta....)
Dammtorkar hyllor och lampskärmar
h>Host host ost<
Hoppas att ingen av gästerna är astmatiker...
Gaaaah!! Titta så skåpluckorna ser ut!! Och spisen! Och kylskåpsdörren!
Gnida, gnida, skrubba, gnida
Och VEM har dött ifrån kläderna på toagolvet?!!
Samma NÅGON som har förton par skor i hallen kanske?!
Gnolar i falsett - Hmmmmmhummmdiduuuum.....



Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Afrodite

Hihihi! Ja, förlåt att jag fnissar, men jag kan verkligen se spektaklet framför mig...hur du gnider, skrubbar och gnolar! Jag kan till och med höra falsetten! fniss OCH jag fnissar igenkännande! Been there, done that! Om du nu mot förmodan skulle missa att damma på nåt ställe så spetsa fördrinken lite, så märker de snart ingenting...=) Ha e trevlig kväll! Kram

Postat av: Em

Hahaha! Vem känner inte igen sig? När jag var yngre så "jämförde" jag mig med andra och tyckte självklart om om de var "sämre" än jag. Numera uppskattar jag om de jag hälsar på eller besöker har lite skit i hörnen på ett positivt sett. Jag tycker det är ett tecken på att "de har ett liv". Hoppas ni får en underbar kväll!!

Postat av: Gun

Jag har iaf aldrig tittat efter damm hemma hos någon annan och jag tror inte många andra gör det heller. Fast jag vet hur det är, jag gör likadant. Hoppas ni får riktigt roligt!

Postat av: Bara Jag

Oj vad jag känner igen mig!!! Sista minuten städning - och ingen lägger ändå märke till det, utom du förstås :-)

Postat av: gladmymlan

höru skicka hit den där skylten:)

tyckte jag vaar jätteskojig!!

Postat av: Ama de casa

Fnissar igenkännande... När jag var liten tänkte jag ALDRIG bli som mamma och få en släng av städhysteri bara för att det skulle komma gäster. Nu är jag glad att det kommer gäster, så man får städat nån gång ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback