Tom i bollen-blues...

musik/Musik47.gif

Tom är min hjärna
tradilidaaa
Inte en endaste tanke i daaa
Men solen den skiner och jag är så glaaa
Fast huvudet ekar som jag vet inte vaaa

Inte ett endaste ord får jag fraaam
Fast jag gnuggar geniknölen så hårt som jag kaaan
men alla ideerna bara försvaaann
och rakt ned i avloppet dom bara raaann
tradelidaaaaaaaaaammm

musik/Musik44.gif

Sjungs i valfritt tonläge till okänd melodi
Kompositören föredrar tillsvidare att vara anonym...
Eventuella STIM-pengar mottages dock med största tacksamhet, och kommer oavkortat att investeras i nästa musikprojekt!

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gun

Hahahaha, vad duktig du är! Lycka till med musikkarriären.:)

Postat av: Bara Jag

Om det där är kompositiörens allra bästa prestation så hoppas jag att det finns en plan B....

Postat av: ullis

Kanonbra ju!! Tackar för den fina kommentaren och det är bäst att jag lägger till dig på min blogglista så jag inte missar nåt..

Postat av: Afrodite

HA HA HA HA!!! Tack i alla fall för dagens första, och förhoppningsvis inte sista skratt! Jag är nästan lite glad att jag slapp höra det där! Men, öva på! =)

Kanske tar en truddelutt jag med! =)

Kram på dig!

Postat av: Ama de casa

Vad KLANTIG du är! Nu kan du ju inte få med den här i schlagern nästa år när du har lagt ut den officiellt!

Jag tror skulle ha haft stor chans att ta hem hela alltet med denna :-)

Postat av: Cherin

Alltså är det det här du åstadkommer när du har bloggtorka? Good for you!

Postat av: Barbro Binda

Ha du lite å göra könn du ju allti lös av ystmästarn en stunn.

Kram pådä! :-)

Postat av: anne

Det var en farliga massa ord från den som inga har! :)

Postat av: Nanna

HA,HA, det finns visst inget som Du inte är helt suverän på ! Jag är djupt imponerad !! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback