Ingen eld utan rök



Vad konstigt...
Det kommer mystiska röksignaler från den där granen!
Eller om det är en buske...
En brinnande buske?!
Undrar vad den vill för nåt?



Titta där är en till!
Dom verkar prata med varandra.
Dom kanske gör upp planer för lördagskvällen.
Hålligång i skogen, liksom...
Eller inte.

Björken verkar mer angelägen än granen, om jag får säga vad jag tycker.
Granen har förstås fullt upp med alla kottarna och är inte ett barr intresserad.
Och i ärlighetens namn har björken inte mycket löööv att erbjuda heller.
Personligen så tror jag att den där björken är helt rökt...

Permalink Allmänt Kommentarer (12) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Svorskan

ni kanske har indianer i närheten? ;)

Postat av: Ellis

Haha ordvitsig! :d

Postat av: Ama de casa

Herregud! En uppenbarelse nästintill - den brinnande busken...

:-)

Postat av: Mita

Någon vill säga dig något kanske

Postat av: Krönikören

Krakar - hålla på och ryka så där och så inte ens ryka ihop.



Hehe, du är rolig du.

Postat av: Krulli

Äsch den informerar ju er om att ni ska hugga ner den för jul!

Postat av: Diana

Men det är ju Guds brinnande buske (eller nja, träd). Grattis, du är hans utvalda och ska föra Hans ord vidare.

Postat av: Gun

Oj, om det är som Diana säger så ska du ut och predika nu, vad spännande! ;)

Postat av: Anonym

Haha, vad vitsig du är;)

Sv. Vadå du kommer från forntiden? Jag är nog mycket äldre än dig, skulle jag tro;)

Postat av: anna

fniss fniss:)))) det där ser redigt kul ut:)!

Postat av: Bara Jag

Det händer spännande saker i obygden! Tänk om det blir skogsbrand? Krig - alla mot alla?

Postat av: Mita

Men jag har väl aldrig sett på maken,det hettar till i busken,hi,hi...

Kramiz!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback