Trädgårdsblogg

Inte för att jag vill skryta...
Men liiite stolt är jag allt!
Titta bara vad jag har fixat till, alldeles själv!!



En alldeles egen VINTERTRÄDGÅRD!!
Fint va?!



Dom här kallas PERENNER
(det betyder att dom övervintrar, men det SER man ju att dom gör...)




Och dom här har jag tyvärr glömt vad dom heter,
men dom ser ut att trivas i allafall, tycker ni inte?



Och det bästa av allt är att det är jättelätt!
Det är liksom bara att göra ingenting och vänta på snön,
och sen HIPPS VIPPS så har man en vinterträdgård!
Prova vetja!
Kan jag så kan alla...

Permalink Allmänt Kommentarer (16) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gun

Jag förstår att du är stolt. Jag har nästan lika fint som du, fast på balkongen.;)

Postat av: Krulli

Som jag ser det så har jag 2 st problem;

1. det är inte ofta vi fpår snö

2. Jag har ingen trädgård



Men annars så!

Postat av: Selma

Jag håller på för fullt.

Postat av: Ia

Tja, jag skulle vilja påstå att rosorna ser ut att trivas bättre än höstastrarna ;)



Men..det är häftigt med en vinterträdgård :D

Postat av: Krulli

Svar: Faktiskt är Eminem och Rihanna mycket, mycket bättre! :)

(Fast jag gillar Bon Jovi, bara kombon av hennes mjuka stämma och hans rap)



Det har du ju helt rätt i, alltså inga problem för min del! :)

Postat av: Mita

Är det så man gör? Men gud, då har ju jag också en vinterträdgård, utan att veta om det,hi,hi....

Kramiz!

Postat av: Diana

Wow! Jag är djupt imponerad! Själv har jag mer leråker just nu... men det är väl inte helt fel det heller?

Postat av: Krönikören

Tror du det? Att vem som helst kan göra så fint? Vad duktig du är.

Postat av: Ama de casa

Skit också! Jag visste väl att det fanns en hake med att flytta till Spanien. Så där fint kan vi inte få till det här...

:-)

Postat av: Ann-Louise

Åh vad fint... ska börja med min så fort snön kommer.

Postat av: Ellis

Hahahaha du är så duktig så! :D



Vi har ingen snö här ännu men massa frost.

Postat av: Ellis

Hahahaha du är så duktig så! :D



Vi har ingen snö här ännu men massa frost.

Postat av: Afrodite

JA! Jag kan oxå! =)

Kram och godmorgon!

Postat av: Stattinskan

Hm, så jäkla lätt är det inte alls.

Var är snön .... och var fasen är "min" jäkla trädgård? Va? VA?

Gomorron :-D

Postat av: Mita

Jag är djupt imponerad!!!

Postat av: Åsa

Ååh. så vackert! Precis så ser min balkong ut, med de sista vissna tomaterna på tomatplantan osv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback