Mäh?!??

Inte för att jag hade något särskilt intressant att berätta,
snarare tvärtom faktiskt...

Men faktum är att ett inlägg liksom bara "kom bort" i går...
Jag publicerade och publicerade och publicerade men det måste ha blivit hängande i några särskilt kletiga cybertrådar på vägen för det kom liksom aldrig fram.
Eller så fastnade det helt enkelt i Nätet...
Hursomhelst kom det aldrig upp på bloggen hur jag än försökte.
Konstigt.
Men det allra ALLRA konstigaste av ALLT är att jag faktiskt fick TVÅ kommentarer på det här osynliga inlägget!
Förklara DET den som kan.

Synska superkrafter är min förklaring, eller vad säger ni - Svorskan och Selma?

Och ifall ni är nyfikna på vad det var som inte var så särskilt viktigt, så var det bara den här bilden jag tänkte visa så här kommer den här för första gången för de flesta och i repris för somliga...

 

Det var bara det.



Permalink Allmänt Kommentarer (13) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ama de casa

Först!

Postat av: Ama de casa

Fast det här inlägget kanske inte heller finns? I såna fall hamnar jag i supergruppen med Svorskan och Selma :-)

Postat av: Svorskan

Hahaha! Amas kommentar...

Jag vet inte, JAG såg det? Vänta lite... Skall kolla en sak.. Det är nämligen så att även om man tar bort inlägg så "fastnar" de på Bloglovin. Jag kollade efter ditt nu, men så vet jag inte vad du hade för rubrik. Oavsett, inlägget fanns. Skumt!

Sv: Hahaha! Tack för din sympati!



Postat av: Mita

Haha, tamig fan ibland så känns det precis så!!

Postat av: Ellis

Hahahahaha så jävla bra! :D

Postat av: Diana

Det är inte så att det var ett inlägg som du skrivit tidigare och senad sparat för att lägga ut vid ett senare tillfälle? I såfall är inställningen på tidsinställningen den tiden som du skrev inlägget på. Anledningen till att vissa sett den är att den kanske kom ut på bloglovin eller liknande?

Kolla i arkivet på din blogg så kan du nog hitta inlägget längre bak i arkivet.



Nuförtiden måste man tänka på att om an har sparade inlägg så måste man ändra tidsinställningen även om man vill publicera det direkt. Annars kommer det upp bakåt i bloggen vid den tiden man ursprungligen skrev inlägget.



Puh...

Postat av: Diana

Sv: Mysko med inlägget då... jag som tyckte jag hade en så bra förklaring.



Vi har en jätte pastagryta så den där grejen med paltrester i får du gärna behålla (har inte testat palt men det låter inte gott). ;) Annars tack!

Postat av: Mia systeryster

Jag tjoj den flög upp i jymden, alltså inlägget;)

Postat av: Diana

Sv: Nejdå du kan säkert diska men såna grejer har en förmåga att liksom sätta sig i grytan... eller kanske inte, men jag vill inte riskera nåt. ;)

Postat av: ansepanse

hahaha - oh, vad jag har skrattat

kramar

Postat av: Fina Frun

bloggen kan bete sig underligt ibland...

Postat av: krulli

Jag såg den där bilden, inte 100% säker på om det var hos dig eller någon annan dock!

Postat av: Pia

Samma sak hände mig.. Det var ju först när jag gick in på bloggen "läsarvägen" som jag fattade att inlägget inte fanns där.. Men en person hade kommenterat det. Hur f-n gick det till??



Snygga klackeskor hörru!!! Hoppas någon fotar dig när du hänger som en fladdermus med klackarna fastnitade i taket!! ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback