Fabulous weekend!

Det har varit en härlig helg i all sin enkelhet, den bästa på länge faktiskt.
Ett strålande väder och en make som för ovanlighetens skull faktiskt var ledig och tog sig tid att umgås.
Lördagen spontanspenderades i Ume-stan med lite shopping, lite fika och middag på tu man hand innan kosan styrdes hemåt.
Fem plus till både maten och sällskapet! <3

Shoppingfynden var inte fy skam dom heller:



Två snygga toppar och en piffig liten kjol, me gusto mucho!
Nu fattas bara en brunbränd, vältränad kropp att hänga upp kreationen på, och den kan det nog dessvärre bli lite svårare att få tag på...;-)

Söndagen har hittills erbjudit en lång, härlig hundpromenad längs bländvita skoterspår med solen värmande i ryggen.
Just nu puttrar middagen på spisen i väntan på att Sonen lyckligen ska komma hem från konfalägret och Maken ska återvända från hockeysoffan.



Det blir Thai-style i dag, kycklingwok med nudlar och kokosmjölk.
Nam-nam!
Sedan?
Tja pja. Mera soffmys, ett glas Amaronevin och sista avsnittet av Solsidan låter väl inte så pjåkigt.
Japp! Så får det bli.
Somliga beslut är rätt lätta att ta...

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Thomas

Missade du littfest?

Postat av: Gun

Det låter som en perfekt helg tycker jag. Med undantag för det där med hockey förstås. ;D

Postat av: Britt

Kläderna hänger nog lika fint på en blek modell också. Fast det kanske inte var blekheten som var det svåraste att åtgärda?



Maken måste ha jublat i soffan. Nu kommer jag hoppas att din make inte jublar mer i hockeysoffan...för nästa match blir mot Luleå...och då ser jag hellre att jag jublar i min soffa.

Postat av: Ama de casa

Snygga fynd, och MUMS vad gott det där såg ut!

:-)

Postat av: Ellis

Låter sjukt mys och jävla go mat! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback