Not so Fabulous...

Känner inte riktigt att bloggen gör skäl för namnet längre.
Borde kanske döpa om den, till något lite mera passande.
Vill ju inte bli stämd för falsk marknadsföring, liksom...

Typ Torsdagsbloggen - Lika tråkig som den låter!

Catchy, eller hur?
Eller kanske inte, men iallafall sant, eftersom jag faktiskt bara har bloggat en gång i veckan de senaste veckorna, just på torsdagar...
Och sanningen ska man hålla sig till så ofta man kan, har jag hört.
Synd, för det är ju faktiskt roligare att hitta på lite...
Att liksom få putsa fram en liten glänsande guldkant på tillvaron ibland och slänga på ett stänk av glamour mitt i misären.

Inte för att jag brukar ljuga, det får ni inte tro.
Vi var verkligen i Stockholm förra helgen, det är alldeles sant.
Drack drinkar i baren på Grand Hotel och det var precis lika tjusigt som det låter.
Smorde kråset på restaurang minsann och promenerade tätt omslingrade genom staden i månskenet ackompanjerade av en smäktande stråkkvartett... Ömma ord och kärleksfulla tungkyssar. Typ.
Mycket trevligt, men kallt som tusan.
Vi höll oss borta från stränderna och solen lyste med sin frånvaro.

Tja pja, vi får se hur jag gör med namnbytet.
Rätt vad det är får jag kanske till ett inlägg på en fredag eller måndag också, och isåfall blir det ju till att byta igen.
Krångligt.
Och förvirrande.

Permalink Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Diana

Man kan väl vara Fabulous även om man inte uppdaterar så ofta... Sen kommer det att lossna för dig förr eller senare. Du får komma på lite uppdrag åt din regering. ;)

Postat av: Åsa

Ett inlägg i veckan är bättre än inget inlägg alls....

Postat av: Dansbandsfrun

TUNGKYSSAS? Vid vår ålder? WTF???

Och förresten gör man bara sånt när man e nykär hahahaha

Du borde blogga en dag till i veckan för du e så rolig o får alltid min fantasi o mina kommentarer att SKEEEENA ;)

Sv: Nej, inga tecken är bestämda. Men tja...ser man en gitarrist börja hoppa bakom sångaren så kanske jag ska vinka lite tillbaka ;)

Postat av: Mia systeryster

Jag tycker du ska heta som du gör;)Jag tror många är inne i en period just nu, då man inte orkar nånting, vare sig med bloggen eller nåt annat.Jag är likadan, bara tråkinlägg, och orkar knappt kommentera hos folk:(

Postat av: Ellis

Blir de tyst i helgen ? :O

Postat av: Selma

Jag gillar att det inte alltid är så fasligt mycket glamour hos andra heller.

Postat av: Britt

Men du kanske är fabulösast på din gata i stan? Det beror ju på vem man jämför sig med. Det är ju svårt att mäta sig med Paris Hilton om man bor i Norrland; Sverige.



Tycker du kan fortsätta vara en fabulös fyrtioåring.

Postat av: Ama de casa

Min blogg har inte heller varit så mycket bevänt med sista veckan... Kanske beroende på att jag inte har haft tillgång till nåt nät?

Det kan man ju i alla fall skylla på :-)

Postat av: krulli

Fast Strandvägen är ju en strand som blivit väg. Hur kul är det på en skala?

Postat av: Krönikören

Torsdagsblogg är okej. I nödfall. Och bara om den handlar om mer än hur fisig man blir av ärtsoppa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback