Alone at last...

Sonen nobbade Skott-lovet och drog till fjälls i stället.
Som om Skidåkning i Hemavan skulle vara roligare än Snöskottning i Hemmet...
Och för Maken lockade kvällens hockeymatch mer än att umgås med resterna av familjen.

Bra!

För då kan jag och Dottern fira Kvinnodagen i fred!!!
Med Världens Godaste Smoothies!!



Jag fick tomteblosset på min (vi hade bara ett...) för jag har ju ändå varit Kvinna längst av oss!

Det var lite svårt att tända, men sen tog det sig!!
Vackert, eller hur?!!



Det brann så länge att brandlarmet började tjuta!!
Jag var tvungen att vifta med Makens långkalsonger under brandvarnaren ett bra tag innan det slutade!!
Så fick han vara med ändå, på ett litet hörn...

Men nån Smoothie får han icke!
Försvinnande gott, som man brukar säga...

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nanna

Det gjorde ni bra ! God morgon !!

Postat av: Bara Jag

Jag tror att maken är tacksam över att få vara med på ett hörn, även om det bara är genom att bidra med långkalsongerna :-) Din dotter har många år ännu att fira sin kvinnlighet - hon ska nog få sitt tomtebloss vad det lider.



Postat av: Britt

Det är gott med smooties....men en smoothie diet hade jag nog lessnat på i längden.

Postat av: Ellis

haha galna töser, hoppas ni hade de kul idag, och sonen gjorde HEL RÄTT!

Postat av: Vigdis

Sv:

Japp! Det gjorde ont också!

Men jag fick lite tips av Egoinas mamma som jag ska prova, så jag ger inte upp än! ;)

Jag är ännu fegare sen innan - jag vågar inte raka bikinilinjen - jag kör Veet (håfjärningskräm) :p



Smootisarna såg jättegoda ut! *Mums*

Postat av: Mita

Den smootisen gick ju inte av för hackor!!

Postat av: charlotte

haha konstig son du har.. den smoothisen ser god ut

kram

Postat av: Selma

Det där såg smaskens ut, synnerligen smaskens.

Postat av: ansepanse

hahaha - det hade jag velat se, vad är det för färg på långkalsonerna :)

det räckte ju med ett tomtebloss för att det skulle se superfint ut i alla fall

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback