Hockeykväll!

Ja, inte för mej tack och lov.
Maken ska på hockeykväll, inte jag!
Jag kan tänka mig tiotusen saker som är roligare än hockey.
Rensa avlopp, till exempel.
UTAN
dammsugare den här gången...



Se bara så fint det blir!
Snart säger det bara SCHLURRRP igen, precis som det ska!
Några tag till med tandborsten, bara...



Sådärja!
Färdigt!
Fast borsten ser..ähum..en liten smula ansträngd ut.
Jag får väl försöka klämma ihop den så gott det går...
Om jag sköljer den noga i klorin och ställer tillbaka den i glaset är det säkert ingen som märker nån skillnad.
Synd att kasta en sån fin tandborste, när den duger att använda ett tag till...

Vems tandborste jag använde?
Säger jag inte!
Men är man inte hemma, så får man allt skylla sig själv...

Permalink Allmänt Kommentarer (11) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Svorskan

Usch! Jag HATAR att städa avlopp. Hahaha, jag blev riktigt illamående nu. Bläh!

Postat av: Diana

Örk! Rensa avlopp är något jag absolut inte klarar av.... sååå äckligt och jag hulkar.

Hoppas du kastar borsten, för sååå arg kan du väl inte vara på gubben?

Postat av: Gun

Jag rensar också hellre avlopp än att se på hockey. Med Mumannens tandborste givetvis. :D

Postat av: Diana

Sv: Men nåt annat måste han väl ha gjort eftersom han kommer få en tandborste som stinker apa ikväll. ;)

Postat av: Ama de casa

När du sen har fått den lycklige familjemedlemmen att använda borsten klart. Ja, då kan du sälja den på blocket!

Nja... Det går kanske inte. Men Prylbörsen i Norran, det funkar nog :-D

Postat av: krulli

Hahaha, elakt men bra! ;)

Postat av: Ellis

Baaah jag får städa avloppen hemma utav en konstig anlednign, de är svinäckligt!

Postat av: Stattinskan

Går väl an att rensa om det är ens eget "mög" ...

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.15718089#kommentera



Gomorron Ulrika :-)

Postat av: Frela

Städa avlopp kan jag inte! Det absolut värsta jag vet, kräks bara vid tanken.. Mockar hellre 10 boxar fyllda med hästbajs!!

OCH går på hockey.. jag har varit hockeymamma i många år medan sonen spelade..och det var såå späänaande!!

Postat av: Krönikören

Ha! Den som påstår att skadeglädje inte är äkta glädje ljuger!

Postat av: Pia

Skrattar så laptopen hoppar i knät!!! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback